Leta i den här bloggen

onsdag, december 29

Senaste Dagarna

Söndag: Gjorde vi inte så jätte mkt tog det lugnt o skönt....

Måndag: Jag, Myran o tjejerna åkte till stallet så dom fick rida lite... Så blev att vara ute en stund... Så tjejerna som sagt fick rida lite.. Skoj skoj o vilken lycka..... Sen så åkte vi hem o käkade lite. Sen åkte Emmah hem... Sen va det bara bus o mys hela dagen lång.....

Tisdag: Tog vi det lugnt, packade o gjorde ordning en massa... Sen körde Tomas oss till Halmstad så vi åkte hem därifrån tur va väl det för annars skulle vi inte kommit hem i tid. För tåget från båstad till halmstad va ju givetvis försenat... Resan hemåt gick toppen... Ronja somnade i A-rum så väckte jag henne när vi kom till infarten... Blev lite gnälligt men hon gick ända vägen hem sen.. hon duschade o sen gick o la sig med en gång... jag o niklas satt uppe ett tag o snackade lite sen va det även sängen för oss med....

Idag/Onsdag: Tog det lugnt hela förmiddagen.... Sen knallade jag o ronja ner till stan o käkade på Donkan sen så gick vi o kollade lite i affärerna... Hittade två tröjor till mig... Så nu är vi hemma igen, ronja ligger o kollar på film i sitt rum.... men tror faktiskt hon somnat... för det är väldigt tyst.... hihihi... annars händer inte så mkt idag...

vet inte vad jag ska skriva mer.. ha det gött..

Inga kommentarer: