Leta i den här bloggen

fredag, december 31

Året 2010 - Återblick !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det kan man lugnt säga... men säger inte vad, hahaha

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja några styckna

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, jobbigt va det.

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Neee det tror jag inte...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 maj - blev Niklas o jag.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog tag i allt....

9. Största misstaget?
har nog inget misstag....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar åker man ju alltid på.

11. Bästa köpet?
Finns nog en hel del. kommer inte på någon som är bäst.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar.....

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mkt

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jadu det vet jag inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mkt gladare kan jag tänka mig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Svår fråga...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget...

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med Niklas, Ronja, Björn, Svärföräldrarna och vänner nere i skåne.

19. Blev du kär i år?
JA !!!!

20. Favoritprogram på TV?
Vet inte kollar inte så mkt på tv.

21. Bästa boken du läste i år?
Inte läst en ända bok..

22. Största musikaliska upptäckten?
?????

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Vinterskor.

25. Något du önskade dig men inte fick?
nee det tror jag inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Va hemma med niklas, ronja, mamma, rune, mormor o morfar o fikade.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nee har allt som jag vill ha.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mörk o trist.. hahahaha.... jag vet inte.. Egen!

29. Vad fick dig att må bra?
Att ändra mitt liv....

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen....

31. Vem saknade du?

Ingen speciell..

32. De bästa nya människorna du träffade?

Niklas o hans familj o vännerna nere i skåne


Inga kommentarer: