Leta i den här bloggen

lördag, januari 1

Årets första dag.

Nu har årets första dag kommit... Här händer det inte så jätte mkt... Slappodag kan man lugnt säga att det är på högsta nivå.. Niklas sprang precis bort till affären för att handla lite. Sitter här för mig själv framför tvn o databurken så klart... Saknar min underbara prinsessa...Hon är hos sin pappa o har varit där sen i torsdags.. hon kommer hem igen på måndag-kväll.. Fy vad länge jag är utan henne.. Saknar henne massa. Känns jättetomt här hemma utan henne.. Men jag får acceptera läget och jag vet ju att hon kommer hem igen... Idag fyller mosters gullunge Emilia 1 år, shiit vad fort det har gått.. Grattis på födelsedagen älsklingen!!

Så vad gjorde vi igår? inte så jätte mkt.. Tina med familj va här på en liten snabbfika... Sen tog vi det bara lugnt bara jag o niklas.. Sen så åt vi lite tacos o sen chokladpudding till efterätt.. Sen vid tolvslaget gick vi ut på balkongen med kaffe i handen o såg på att fyrverkeri. Så fint.. men shiit vad alla spränger pengar i luften alltså.. Jag kommer aldrig skjuta iväg pengar på det sättet, helt onödigt. Nehepp nu vet jag inte vad jag ska skriva mera... men ha det toppen så kommer det säkert komma flera uppdateringar med tiden. Puss o hej!

Inga kommentarer: