Leta i den här bloggen

tisdag, november 23

Dag 2

Min Stora Kärlek.
Först trodde jag att min stora kärlek va Henrik alltså Ronjas pappa men så va inte fallet. Vi va tillsammans i X antal år, men vi växte ifrån varandra helt o hållet. Så vi delade på oss o gick åt varsitt håll.. Jag bodde kvar i lägenheten som vi hade tillsammans ett litet tag innan det va dags för mig o ronja o flytta... Jag levde singel ett litet tag, la inte ner så mkt energi på att hitta kärleken, hade mina killkompisar som jag umgicks med o kunde snacka om med vad som helst så det kändes bra som det va... jag tillbringade min tid tillsammans med Ronja o planerade flytt o hur lägenheten skulle se ut sen när vi hade flyttat.. Tillbringade även massa tid med packning o rensning... fy så himla mkt skit man samlar på sig under flera år alltså... Jag hade dagligen kontakt med en kille som jag hade mött på jobbet, vi kunde snacka hur länge som helst o allt kändes toppen... Så helgen innan jag skulle flytta bestämde vi oss för att han skulle komma hem till mig o tillbringa helgen tillsammans med mig o Ronja. Allt funkade toppen, ronja accepterade han o va jätte glad.. Allt klickade ihop mellan mig o killen Niklas, vi föll för varandra pladask... Underbar känsla... Så nu kan jag säga att jag har mött min stora kärlek. Vi stöttar varandra i vått o torrt, vi accepterar varandra för den person vi är.... Min STORA kärlek är Niklas... - Jag älskar dig!!

Inga kommentarer: