Leta i den här bloggen

onsdag, november 24

Jul jul strålande jul....

Ja om en månad är det julafton, shiit vart har detta år tagit vägen??? Nu har jag iaf satt upp lite julgardiner i lägenheten... mysigt.... sen har jag även tagit fram några tomtar.. kan ni verkligen tänka mig att jag redan tagit fram det mesta?? Hahahaha... men än så länge kommer inte julgrannen upp den får iaf vänta en till två veckor till... Men i år så blir det ingen blå slinga på balkongen... Blir faktiskt ingen alls... Räcker med jul här inne i år tycker jag.... Blev lite arg på mig själv förut att jag inte hittar min adventsljusstake som jag tänkte ha i fönstret... Får väl se om det tänker komma fram någon gång eller inte... Eller ska man skippa det kanske? Neee det kan man ju inte göra, iså fall så får man ju ta fram flera tomtar o ha lite överallt.

Första julklappen avklarad idag.... ett steg närmare!!!

Shiit vad snö det har kommit i natt o även idag... Blev pulka till dagis idag och det kommer det säkerligen bli imorn med... lite lättare att ta pulka än vagn i detta väder.... Ronja tycker om att åka pulka så det går jättelätt att komma till dagis... men jag tycker verkligen att det kan sluta att blåsa nu.. är ju jobbigt att gå ute när det blåser hit o dit...

Nehepp om man skulle ta o lägga sig kanske? är ju faktiskt en dag imorn med...

Inga kommentarer: