Leta i den här bloggen

tisdag, november 23

Tisdag

Tisdag idag då... å gu vilket skitväder vi har idag... Inte alls kul att vara ute i detta väder... Dagen började med att jag o ronja försov oss en timma... fy inte alls skoj.... men det kanske va mitt egna fel.. hade ställt klockan på 6.30 men klickade på snozze knappen några gånger, sen så vet jag inte om jag stängde av alarmet eller ej.. men vaknade till vid 7.35... Shiiit skulle vara på dagis vid åtta idag.. Så blev att gå upp ur sängen slänga sig på luren o ringa till dagis o säga att vi ALDRIG skulle hinna till åtta... Så fick bli den vanliga tiden idag... när vi kommer till dagis va det bara ta av sig alla blöta kläder o sen gå iväg på samtal med en av dagisfröknarna o se hur ronjas utveckling har gått... Så himla skönt att höra att allt på dagis funkar toppen så från mat, vila o leken.... o även hennes utveckling när det gäller språket.... Så skönt... Sen när jag varit där så va det hem o byta skor.... vill inte bli blöt om fötterna...så blev vinterkängorna idag.. Sen blev det knalla ner till jobbet i detta fina väder, o fy vad blöt man blir....
Idag händer det inte så jätte mkt, mer än att hämta prinsessan som vanligt på dagis efter jobbet... men ikväller blir det bara ta det lugnt o njuta av att man kan vara inne resten av dagen.. Haha..

Inga kommentarer: