Leta i den här bloggen

lördag, oktober 23

Lite Babbel !!!!

Jahopp då va det lördag igen, känns som veckorna bara springer fram... Snart kommer väl snön med... Fy vill inte, kan den inte bara komma i december o sen försvinna i februari eller nått sånt?? Fram med vinterkläderna snart om det fortsätter att vara så här kallt... bur.. visst har ju haft vinterjackan på mig några gånger redan men kör hellre lager på lager ett tag till på mig själv.. Men vinterskorna är redan på fötterna när jag går ut.. det är så skönt... Nu kan jag äntligen ha dom utan att få ont i fötterna.. Skönt.... Får se när jag börjar med vinterkläderna o vinterskorna på Ronja men kan tänka mig att det blir snart om det ska vara sånt här väder.. Bättre att hon har vinterkläder än lager på lager nu när hon har varit sjuk ett bra tag.

Igår va det ju fredag vilket innebär mys-kväll framför tv:n med idol... Spännande det va igår när dom hade ett tema från tidigt 60-talet... Förstod nästan vem det va som skulle åka ut när det va mellan Linda o Geir... Jo linda denna gång åkte ut.. Men det förstod jag med en gång då dom sa att linda va en av dom som skulle sjunga igen... Det va ju andra gången hon satt på stolen så... Jag kan inte riktigt bestämma mig vem som är min idol... Men tycker iaf att Jay är bra och sen har vi även Linnea som är fart o fläkt på hela tiden.. Märks verkligen att hon är en liten jazztjej... Hon tar ju verkligen för sig på scenen hela tiden, så kul att se. Spännande o se vilka två som kommer ta sig till finalplatserna.

Nu till något helt annat... Prinsessan är ju hos sin pappa denna helg så jag o Niklas kommer bara ta det lugnt... Blir en massa film-mys tror jag närmare bestämt och sen försöka få bort min onda hals. Fy vad jobbigt det är när man vaknar på morgonen o känner att man har ont i halsen. Men här ska jobbas nästa vecka även om jag har ont..... Nu kan jag inte vara hemma längre....

Inga kommentarer: