Leta i den här bloggen

fredag, oktober 22

Hemmavecka

Ja denna vecka kan man säga att det har varit en hemmavecka... Fy.. men vad ska man göra när ronja hostar o snorar massa. Får upp massa slem och är hängig??? Finns tyvärr inte så mkt att göra.. Nu har jag med åkt på skiten.. Hostar o snorar... Fy... Jag vill inte vara förkyld igen, va inte länge sen jag va det ju... men är det höst så är det, inte så mkt att göra åt.... Idag blir det inte så mkt här hemma... Ronja ska till pappsen i eftermiddag, så blir bara göra ordning det hon ska ha med sig dit... Försöka få i henne nått innan hon blir hämtad...

Nehpp dags att göra nått vettigt även fast jag bara vill ligga i sängen men det är inte så lätt, men får försöka vila upp mig massa i helgen..... Kommer säkert ett inlägg sen lite senare idag... Annars så kommer det någon gång i helgen, ja nio lär väl märka när jag skriver nästa gång....

Puss o Hej så länge!

Jag saknar dig Suzzie gumman....... messa mig när du har lite tid att snacka!!! Love you!

Inga kommentarer: