Leta i den här bloggen

lördag, oktober 23

Känner

Känner att jag måste skriva av mig lite. Men vill heller inte nämna allt för mkt o inga namn.. så någon känner sig påhoppad.. Ibland räcker inte allt man gör eller säger, för det blir så fel tydligen.... Men men sånt som händer.... Livet är inte alltid en dans på rosor... Iaf inte mitt liv...

Just nu är mitt liv helt underbart, jag har en toppen pojkvän som jag kan snacka om vad som helst om.. Och han lyssnar på mig vad jag har o säga... Han accepterar mig för den jag är.. Jag har en underbar dotter som älskar mig massa och hon säger det även flera gånger om dagen. Är jag borta en snabbis från lägenheten o sen kommer tillbaka så säger hon att hon har saknat mig... Gud vad allt hon säger o gör värmer mitt hjärta.. Visst att hon har sina stunder men det lugnar ner sig väldigt snabbt när hon ser att jag blir ledsen så säger hon förlåt mamma....

Vännerna som finns i mitt liv, vet vem jag är o accepterar det. Visst att några kanske inte vet helt vem jag är men de få som vet om vem jag är, är helt med mig o stöttar mig om det är något som inte stämmer. De bästa med mina vänner är att jag vet att jag kan snacka om vad som helst o dom inte säger nått vidare till någon.... Ni är underbara.... Ni som känner er träffade gör det. Några av mina bästa vänner bor ens inte i stan o jag saknar er massa... Gör ont i mig när jag tänker tillbaka på de underbara stunderna jag har haft med er... Vi måste ses snart tycker jag... Ja ni vet vilka ni är...

Saknar även mina syskon o deras underbara barn massa. Ni har stöttat mig massa här i livet. Vad skulle jag göra utan er??? Jag älskar er o det vet ni om. Vi ses snart!! Då ska vi hitta på massa skoj tillsammans med barnen. Vi får väl bygga snögubbar om ni fortfarande har någon snö kvar. Ja ni läser ni läste rätt snögubbar, det ligger snö i Vetlanda 14 mil härifrån... Så snart kommer den väl hit?!

Nehepp nu ska jag sluta babbla för denna gång, kommer nog inte något mer inlägg denna lördagskväll men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: