Leta i den här bloggen

onsdag, oktober 27

Blandat

Ojojo nu va det ett tag sen det blev nått skrivit här inne men nu kommer det ett lite babbel inlägg igen.... Kan inte skriva så mkt, ska packa o sen duscha innan det är dags o hämta prinsessan på dagis igen... Hon är bara där för att fotografen är där idag...

Sen blir det vara hemma ett litet tag sen åka iväg, så skönt... Komma bort lite.... Till världens bästa syskon.. Så som jag längtar.. en hel helg med bara dom o barnen... underbart.... Idag fyller dessutom min underbara storasyster 30 år... Skulle egentligen kommit ner till dom som en överraskning men det blev det inte.. Men hoppas dom blir glad ändå... Kommer ju en dag tidigare än vad vi sagt från början så.... Ska bli underbart...

Igår fyllde ju mina stora prinsessor 10 år oxå, härligt... Så kan nog tänka mig att det blir lite kalas när vi kommer ner till dom... Skoj skoj... Men shit vad tiden bara springer ifrån än....

Fy Saknar min Niklas massa, han är hos sin bror. Åkte igår o kommer hem på söndag... Så blir länge utan varandra... Fy men det är behövligt ibland... Men saknar honom massa är ju inte van att han är borta..

Kommer kanske nått inlägg medan jag är hos mina syskon annars så blir det väl att ni får följa mig på facebook, för den kommer jag nog iaf kolla någon gång under den tiden jag är där.
Vet inte vad jag ska skriva mer så blir puss o hej så hörs vi!

Inga kommentarer: