Leta i den här bloggen

lördag, september 11

Idag är det lördag !!!!

Japps idag är det lördag, vad fort denna arbetsvecka har gått. Helt otroligt att en vecka bara kan fluga fram hur fort som helst.. Men det gör mig inget, bara helgen när jag fyller år går sakta fram så är jag glad. För då kommer niklas mamma o hans dotter hit, skoj skoj... Saknar dom massa så den helgen kan gärna gå sakta så man hinner med lite saker..

Så vad händer idag? Jo niklas o jag ska snart gå bort till Tina o Alfons o käka tacos.. Mys... Min prinsessa ska för första gången sova hos sin pappa i hans lägenhet. Hon lovade mig att hon skulle ringa o säga godnatt så det hoppas jag att hon gör. Måste säga att det känns väldigt tomt här hemma utan ronja, saknar henne massa när hon är borta. Men självklart är jag glad för hennes skull att hon kan vara hos pappa. Annars händer det nog inte så mkt annat idag skulle jag inte tro... Blir nog några timmar hos Tina, skoj skoj... Alltid roligt att vara där o bara snacka massa skit o ha skoj.

Nehepp nu ska jag göra nått innan det är dags att gå... Skriver kanske sen med.
Puss o kram så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Tomt är skrämmande lika som det kan vara skönt. Underbart att ha dig somen vän iallafall =)
Tackar för sällskapet och köket. =)
kan inte ha fått en bättre vän en dig.