Leta i den här bloggen

söndag, september 12

Vet du detta??

Du heter: Camilla Kristina Olsson
Smeknamn: Milla/n eller Cammie
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen aning!
Beroende av: Min dotter, pojkvän o familj/vänner.
Vad tror folk om dig? Att jag är en egotrippad person som bara tänker på mig själv.
Stämmer det? Nej verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för? Håret och ögonen
Hur imponerar man på dig? Jadu det bästa sättet är att vara sig själv och ingen annan.
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer att jag gör ibland.
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS? "Om du tänkt att ta med ronja så är inte natta hemma och kan leka med henne. Hon är hos mormor."
Vart bor du? I lägenhet på Midgård, med dotter och pojkvän.
Trivs du där? Jadå det gör jag verkligen, finns inte så mkt att klaga på. Känner mig trygg i denna trapp känner flera stuckna.
Hur svara du i mobilen? Det beror helt enkelt på är det någon jag känner så säger jag bara "Aaaaa/Jaaaa" om det inte är någon jag har inlagt i mobil så säger jag " Camilla"
Vem ringde du senast? Mitt ex.
Vad sa den du senast pratade i telefon med? Pratade inte med honom utan min dotter. Sa godnatt till henne.
Antal timmar sömn inatt: 9½ timma, skönt.
Sov du ensam? Nej aldrig. Niklas sover hos mig o så kommer Ronja in på natten.
Brukar du komma i tid? Ja för det mesta.
Hur känner du dig nu? Trött med det är för att jag har sovit för länge, brukar inte sova så länge.
Vanligaste färgen på dina kläder: Svart!
Vad tycker du om dina fötter? Vidriga!
Hade du en bra kväll igår? Jadå det hade jag.
Favoritdryck på morgonen? Vatten eller Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt tolv.
Är du blyg? Neee det kan jag inte påstå att jag är.
Sysslar du med någon idrott? Neee det gör jag inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nee det gör jag inte.
Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag, kan må bättre när man fortfarande är nykär efter 3½ månad?
Är du bortskämd? Det kan jag inte påstå att jag är.
Vad gör du imorgon? Lämnar ronja på dagis och sen går till jobbet.
Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Vänner har jag en del men vissa är äkta och några är falska det gäller att ta vissa med en nypa salt.
Vad är det finaste du fått? Ronja
Vad samlar du på? Det skulle väl isf vara foton från olika saker/upplevelser.
Vem ringer du när du är ledsen eller arg? det beror på vad som har hänt. Snackar med niklas först sen kanske jag ringer till min goa granne och snackar lite skit eller till Ida.
När grät du senast? Kommer inte ihåg det.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ut o resa med min lilla familj!
Vill du gifta dig? Kanske, har inte kommit fram till nått ännu.
Vill du ha barn? Såklart man vill ha en till iaf.
Är du musikalisk? Nej det tror jag inte.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar ihop? Nej.
Har du nångång gråtit dig till sömns? Ja det har jag gjort. Men det va ett tag sen.
Biter du på naglarna? Neee fy vad vidrigt, sparar dom hellre och sen klipper ner dom när jag tröttnat på dom.

1 kommentar:

Valentina sa...

kul med viss fakta som man faktist inte visste om dig, en del var rent av roligt som man nästan redan visste hi hi
roliga faktakunskaper är ALLTID bra att ha som sina vänner.