Leta i den här bloggen

torsdag, september 9

Hur svårt kan det egentligen vara att lufta en lur o ringa?? ja det är frågan.. Visst jag gör det inte och den personen jag tänker på gör det inte heller för att vi är för lika i alla sätt och lika envisa är vi med så man kan ju undra vem som kommer ge sig först? men vill man vara en ensamvarg så får man vara det.. jag är det inte för jag har alla mina nära o kära runt om mig ändå. Och det är jag glad över. .

Men för säkert mer än 6 månader sen så gjorde jag ett val som jag senare fick ta tillbaka för att personen tyckte det va tråkigt... Så personen bättrade sig men tyvärr så varade det inte så jätte länge. Så vad ska man göra?? Ska man ge ett ultimatum eller vad ska man göra? ja svårt är det iaf, ibland vet man varken ut eller in, jobbigt. Men men vi får väl se vem som ger sig först om det är denna person eller jag. Själv tror jag då inte på att det är jag som ger mig.

Inga kommentarer: