Leta i den här bloggen

tisdag, juli 6

.............................

Ojojo jag vet inte alls vad jag ska skriva... Älskar min vardag just nu i sommartider... Slappa umgås med nära o kära helt underbart... Ikväller blir det nog en ny frilla eller samma frilla men lite kortare kan jag nog tänka mig... ska iaf tunna ut det sen får vi se hur det ser ut efter det om det blir klippning eller ej.... Sessan är nu ledig från dagis.. skönt kan jag tänka mig att hon tycker det är... Blir massa lek hela sommaren istället för att lämna henne till sommardagis o att hon ska må dåligt när jag lämnar henne... Underbart att ha henne hemma.

Visst att imorn kommer hon följa med "mormor", rune, johanna o alexandra till gammelmormor o gammelmorfar och sen ska hon vara med mormor två dagar. Så själv kommer jag få vara lite barnledig... Ska njuta lite då... fixa lite här hemma har jag tänk.. Ska planera ut hur jag verkligen vill ha det i vardagsrummet och sen sätta upp lite mer tavlor kommer jag nog med göra... Så det blir lite gjort någon gång...Kommer sakna min sessa massa när hon inte är hemma...

Nehepp vad ska jag skriva mer? Ronja står här brevid mig o testar alla mina pennor som jag har i mitt pennskrin... så söt hon är... Hon sa precis, mamma vet du en sak, jag älskar dig...

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det bär av ner till tvätten.
- Mamma, nallen ska tvättas så den är fin till mormor imorn.

Inga kommentarer: