Leta i den här bloggen

tisdag, juni 29

Sommar

Japp nu är det äntligen sommar i Västervik, helt underbart... Super Duper Skönt är det verkligen... Man ska iaf inte klaga för som en "Svensson" så klagar man hela tiden på vad det än är för väder... Själv tänker jag inte göra det för jag är ingen vanlig Svensson..

Trivs kanoners i lägenheten, Visst att jag inte fått upp nått speciellt på väggarna men det kommer det gör det.. med tiden så kommer allt på sin plats så småningom... Tar bara sin lilla tid. Nu ska jag hänga upp lite tvätt som fortfarande är lite blött.. Sen ska jag kolla på balkongen om jag kan hänga upp någon gardin eller nått där ute....Sen blir det plocka upp lite efter gårdagens dagis som va här inne.. hihihi.. Lätt att jag skulle kunna klara av att bo med tre ungar i en tvåa.. hihihi.. Testade igår.. hur lätt som helst ju...

Nu ska jag göra lite nytta.. Men kanske kommer en uppdatering lite senare? Jag som är så grymt duktig på att blogga nu för tiden vill jag mena eller inte.. hihihi.. det kommer när det kommer eller vad säger ni?

Inga kommentarer: