Leta i den här bloggen

söndag, juli 11

Beautiful Day

Kan ni tänka mig att jag somnade efter halv två o va uppe vid sex.... Och är inte trött heller.... Så nu sitter man här... Fastnade som vanligt... men det är inte så konstigt att jag fastnar, sitter ju vid det ända fönstret som är öppet.. går inte ha något annat fönster öppet just nu... För öppnar jag balkongen så kommer det 30graders värme in i lägenheten inte så skönt faktiskt... Kommer öppna där sen solen e borta därifrån...Eller så öppnar jag korsdrag det är skönt....

Idag blir det nog bara att gå ut på eftermiddagen/kvällen när värmen har lagt sig lite iaf.... Är så jobbigt när det ska stå stilla ute.... Visst att man inte ska klaga när värmen väl har kommit men nu skulle inte jag tacka nej till lite regn iaf....

Vet inte vad jag ska skriva mer!!! Känns som att detta kommer bli en härlig dag!!! Beautiful Day helt enkelt!!

Inga kommentarer: