Leta i den här bloggen

onsdag, juli 14

Sommar o Sol

Ja det kan man verkligen säga att det är alltså och det har det varit i flera veckor, döskönt... Igår kväll kom det några regnstänk men inte mer... Men om jag säger som så att måndagsmorgon med regn o blixter o dunder slog ut mitt bredband(bredbandsbolaget) och även min mobil (3) och det hoppade igång igen igårkväll så man kan nästan säga attjag va utan det i två hela dagar, lite små panik kan jag ju säga att jag hade. När varken mobilen eller internet funkar.. man känner sig helt handikappad. men nu är det igång igen och det är skönt. Nu lever man ett normalt liv igen...

Skönt det är när det är mkt svalare inne än ute... Fredrik kom hit förut och sa snacka om skönt du har här inne.. Hihihi... Fläktar lite och det är underbart... Öppet på båda sidorna så det är svalt o skönt. Just nu har jag och Ronja ätit lite lunch- Korv med bröd. Mumma... Sen blir det lite glass som efterrätt.. Sen lite senare så blir det knalla ner till staden och hälsa på gubben på jobbet....

Sen händer nog inte så mkt idag kan jag inte tänka mig... Ska handla idag.. Nehepp nu är det dags att vara lite social med fredrik.... Ha det gött....

Inga kommentarer: