Leta i den här bloggen

fredag, maj 14

Fredag

Japps idag är det fredag då.. Har sovit skönt...Sessan klarade sig även denna natten utan blöja, så stolt mamma är..Så nu är det ALDRIG mera blöja, jippi....

Idag va det en dag med dunderfrukost kan jag ju säga, frukost är dock inget jag brukar äta varje dag men idag va en sådan dag som jag kände för det och det va underbart gott.. Så blev Kaffe, Gröt med Sylt och sen en ostsmörgås... Mumma.. Framför Mumin på tvn.. Det är allt tur att man har barn så man "får" kolla på barnprogrammen, hihihihi....

Men fy vilket tråkigt väder det är idag med.. Kan det inte vara solsken någon gång när man är ledig? Hoppas detta skitväder slutar snart, jag vill ha sommar någon gång.. Som sagt så blir det snart ner till stan, skulle behöva komma bort till vaktis på midgård med med jag gör nog så att jag ringer o kollar med honom om jag kan komma bort på måndag istället... För måste ändå ner till stan då med.. så kan likaväl ta vaktis då ju..

Om man kanske skulle ta o göra sig iordning kanske?
Jag som sagt har ju lovat sessan en sväng på stan idag, och det får det bli med.... Ska ta bussen ner har jag med lovat, tur då att jag har pengar ute.. Annars skulle det blivit ett liv på sessan för att hon inte skulle få åka buss.. Men tur är så har jag ju tänkt på det.

Ojojojo vilka långa uppdateringar det kommer här nu, ibland inget alls men när jag väl skriver så kommer det hur mkt som helst... Just nu sitter sessan på sin hoppboll, hur söt som helst...

Inga kommentarer: