Leta i den här bloggen

fredag, maj 14

Balla balla

Jag och sessan stog o väntade på bussen förut så åkte min pappa förbi och så ringde han upp och sa att det va någe jippo på stan, hela stan va avstängd typ... Och jag tänkte vad är det då för uppståndelse?? Eee jag åker ner ändå.. Så jag och ronja åkte som sagt buss ner till stan.. Och givetvis massa folk och vimmel överallt... Men en sväng gick vi iaf, skoj skoj...

Träffade även Underbara Elin med Kristoffer, lite synd att Lille Elias hade däckat hemma hos mormor och sov gott.. Men jätte skoj att träffa dom iaf... Så knallade en sväng med dom.. Sen så innan det blev färd hemåt igen så kollade vi på ja precis Uffe Balla balla.. Så pinsam man kan vara alltså.. Hur kan han säga att han är rikskänd i västervik.. Hahaha... Visst de flesta vet väl vem det är men ingen känner igen hans låtar om det inte är Balla balla.. hahahaha.. den sjöng han ju till och med två gånger..

Efter det så drog vi oss hemåt och ronja somnade till tvn och sov ett bra tag.. Så jag satt fast här vid datorn samtidigt som jag har gjort ordning i hallen på alla kläder som låg slängda på golvet... Så har jag även nu gjort ordning i sovrummet, inga kläder på golvet där heller.. Kors i taket... Ska det komma finbesök? Neee det ska det verkligen inte göra, ingen ska komma hit vad jag vet.. Men vem det kanske kommer någon ändå? Oväntat besök är ju aldrig fel, hahaha

Nu är det bara dammsugarn kvar, så dags att ta den nu kankse?? Nu är det ju bopa på tvn, undra om jag får dammsuga då? Det återstår att se, hihihi... Uppdaterar nog mera sen!
Puss o Kram

Inga kommentarer: