Leta i den här bloggen

torsdag, maj 13

Jobbigt

Varför känns livet helt plötsligt så jobbigt?
Är det för att man sitter och tänker på allt samtidigt eller vad kan det vara? Jag försöker tänka positivt men blir likaså negativt iaf... Vad gör jag för fel? Jag vet att jag har gjort mitt val själv och det står jag fast vid och tycker fortfarande att det är det bästa valet jag har gjort i hela mitt liv, men det känns ändå lite tråkigt ibland, men förhoppningsvis så kommer det försvinna mer o mer när jag landar på egen plats och har mitt egna... Jag har mina funderingar på hur det kommer se ut och det kommer bli kanoners och det vet jag redan nu, visst att det kanske kommer ta ett tag men det kommer bli toppen sen när allt är klart. Måste ju hinna landa lite kanske först innan allt är klart?

Så fort jag sitter och funderar grubblar över en sak så kommer en annan sak oxå upp och den är inte heller så himla lätt... För jag vet att känslorna finns hos oss båda två men varför tillbringar vi då ingen tid tillsammans knappt, jag vet att du har massa att stå i men allt känns så rätt men ändå så himla fel... Vad ska jag göra? Orkar jag hålla på? Ska jag sluta tänka på dig eller ska jag inte göra det? Varför är det så här?

Imorn hoppas jag på en dag med mindre frågor, visst att mina frågor kommer alltid hänga kvar.. Jag kommer förhoppningsvis får svar på dom någon gång iaf... Eller rent utsagt jag vill ha svar på dom någon gång..... När det kan jag själv inte svara på men någon gång kommer det att komma svar det är jag ganska så säker på...

Nu är det dags att sova, har lovat sessan en sväng på stan imorn och kolla på fiskarna.. Funderar på att knalla en sväng utan vagn faktiskt. För hon är faktiskt stor min tjeja, hon behöver inte sitta i vagnen längre.. Så får väl se vad hon säger om saken imorn....

Kan ju uppdatera er om att min sessa är det bästa som finns och alltid kommer att vara det. Nu har hon visat mamma att hon är en stor tjej och klarar av det mesta.. Hon sover nu även utan blöja och jag är så himla stolt över henne.. Inatt så klarade hon sig i 10 timmar utan att behöva kissa.. Vilket betyder att hon inte behöver gå upp på natten och kissa.. Hon är verkligen toppen.. I love you my princess !!!

Natti natti, Puss och Kram på er alla läsare, om jag har några vill säga?
- Finns du? isf vem är du?

2 kommentarer:

skinkan84 sa...

Jag har varit en flitig läsare av din blogg gumman, men jag har inte riktigt haft tid som du säkert förstår!
Men vem är det du skriver om ???

Du vet att du alltid kan prata med mig. Jag finns.

Sofia sa...

Jag läser din blogg!