Leta i den här bloggen

torsdag, januari 17

Tradera

Ojojjojo har blivit ett plagg nästan varje dag denna vecka, inte bra.. hehehe, fyndat idag igen som vanligt, idag blev det en randig klänning. Fin va?!


Ikväll så har mamma o rune varit här, Ronja fick ett paket en Nalle Puh tavla. Dom va här o firade henke för han fyller ju år imorn. Han fick kallingar o strumpor behövdes, hihihi.

Nehepp nu sitter jag o väntar på att Henke o Anders ska komma blir ju efterlyst snart.. nehepp vet inte vad jag ska skriva mer. Uppdaterar imorn så får vi se vad Henke säger om hans födelsedagspresent, han kommer säkert sitta med den hela dagen.... Vet jag ju vart jag har honom, hihihihi...

tack o go natt får jag väl säga då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med Traderafynd :-) och när det är så billigt så är det ju ingen fara att handla ;-)