Leta i den här bloggen

fredag, januari 18

Paket

Idag kan man säga att man fått paket, hehehe... Ett traderapaket kom idag dressen med äpplena, den va kanonfin. Mammas lilla hjärta kommer bli så fin i den. Va tvungen att tvätta den först... men är torr imorn, så vem vet kanske blir att ha den på sig då? Hihihi... Så fick jag en avi från posten, skoj skoj... Liberopaket.. :-) Har man samlat ihop poäng på libero så får man ju välja en sak o det va den saken som kom hem idag, skoj skoj.. Jätte fin va den... Lekmatta, hihihi, med en prasselfjäril o en spegel. Så här ser den ut.. Fin va??


Vad har man gjort mer idag då?? Nja inte så mkt, trodde faktiskt det skulle komma fler traderapaket men det kommer väl på måndag då rå.. hehehe bara att vänta några dagar till, tråkigt, men det är ju helg så då får man ju räkna med det att det inte kommer någon post. Men det är tråkigt när man väntar på nått o det är helg, inte sant?!

Jo just det vi har ju varit runt lite idag jag o henke, ja köpte en lampa. Kanonfin så här ser den ut:


Så fyller ju henke år idag, han blev jätte glad av presenten, har inte testat den än men det kommer väl snart hoppas jag. Han sa att jag va Världens bästa flickvän som vet att man inte vill ha mjuka paket när man fyller år och att man vill ha "leksaker till tvspelet" hahahaha... Han är för rolig ibland alltså...

Idag blev det inge traderafynd... men det kanske blir i helgen, lite sommarkläder om man hittar någe snyggt. Kommer ju folk både imorn o på söndag men ska väl hinnas med o kolla tradera iaf eller? hihihihi, är man beroende så är man, ska kolla lite när jag skrivit klart hade jag tänk mig kolla vad det kommit in för nya kläder idag...Hihihi...

Tröttnade på mitt utseende på bloggen så har bytt lite vad tycker ni? Blev det bra med vitt eller ska man ha svart kanske? hjälp mig!!! nehepps nu ska jag nog inte skriva någe mer tror jag inte iaf....

--------------------------------------------------------------------------
Svar till Nilla: Jag visst är det, börjar bli lite beroende det är farligt, man ska inte börja med tradera för då sitter man fast, hehehe. Men det är kul när man hittar jättebilliga saker helt klart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå. Då kan det ju iofs bli dyrt om man blir beroende ;)
Ingen ide att jag kikar in där med andra ord *lol*