Leta i den här bloggen

tisdag, januari 15

Paket

Natti natti pjamasen kom med posten idag.. SÅ här blev den.. :

Mammas tjeja börjar bli stor tjej nu...

Har fyndat lite till på tradera (tror jag börjar bli traderaberoende, jobbigt)
Här är dagens fynd:



Nu vet jag inte alls vad Ronja ska ha på sig på mammas 50 årskalas, hum hum, jobbigt det blev nu när man hittar massa fina kläder... Hjälp mig, hahahaha... Vet inte om det blir det jag hade tänkt mig från början, jag får kolla igenom det nästa vecka innan vi ska på kalaset, heheh.. Å hoppas på att hon inte spyr ner sig nått.. Får ju ta med ombyte ifall att det händer nått.

Nehepp, vad ska man skriva mer? Ingen skylt upp på toa dörren än iaf. Men funderar fortfarande på det.. Kan ju va lite annorlunda.. men funderar som sagt fortfarande.


Uppdaterar med BILDER varje dag på Bilddagboken
Här!!!

Inga kommentarer: