Leta i den här bloggen

lördag, januari 19

Hum Hum

Våran dag idag: Har varit hos Anders, Jenny o Oscar o käkat black and white från onkel, gött gött gött, tog med hem, det funkade det med. Bra att kunna göra det när barnen sover, hihihi..... Sen blev det hemfärd därifrån rätt så skapligt. Hem göra tårta, Henke damsugade lägenheten så det skulle vara fint.. Plockade i ordning på lite grejer, flyttade lite grejer... Nu blev det snyggare än förut... Sen så kom besöket.. Skoj skoj, då blev det paket öppning o sen kakor o tårta... Han fick en Nintendo DS Lite (bortskämda unge säger jag bara, hehe. Bara en massa tvspelsgrejer. Ska man inte vara vuxen när man har barn?) Hum hum..

Sen när alla gått hem så vad gjorde vi då? Jag spelade lite Wiii medan Ronja låg i soffan o inte kunde sova. Fick avlsuta spelandet o titta på när henke spelade i stället o ha Ronja i famnen o så somnade hon. Sen så har jag plockat ordning lite i ronjas rum. Funderar på om man ska möblera om där inne imorn, men vet inte hur jag ska ha det... Men kanske vet, hehehe.. Hoppas på att det kan bli bra bara.... Idag så fick Ronja en kofta av sin farmor som hon hade gjort, men dock är den väldigt väldigt stor fortfarande så hon får växa en hel del innan....

Nu sitter man här, hum hum.. vet inte riktigt vad jag ska göra. Henke sitter o spelar Mario på Wii... man kanske skulle sätta sig o titta på? Sitta brevid o göra skiss på Ronjas rum? Ja det ska jag nog göra... Men det kommer säkert inte få plats som jag har tänkt mig o då blir jag arg... Grrr..

Idag har Ronja haft traderakläder på sig, mkt fint.. Bilder finns på bilddagboken, bara kolla där!!! Nehepp nu blir det nog inget mer skrivet idag iaf... Bytte mall idag igen, ville inte ha vit, hehehe

---------------------------------------------------------------------
Svar till Nilla: Jo det blir ju det, men ändå billigare än i affären. Hihihi

1 kommentar:

Jullan sa...

Näää.. man blir inte vuxen för att man har barn. HAHA