Leta i den här bloggen

lördag, februari 8

Så härligt

Åå så härligt att jobba som barnskötare.  Första veckan har varit ganska mycket att lära, har inte kommit in i allt ännu men snart så. Men det lär jag mig mer än gärna. På denna förskola vill jag verkligen vara, har verkligen hamnat rätt känns det som. Att magkänslan kunde ha så jäkla rätt. Att det blev så himla bra till slut. Underbart att ha kvällarna å helgerna tillsammans med familjen . 

Bars vetskapen om att man är ledig om helgerna är helt underbar. Hinna göra så mycket som man inte har hunnit med innan. 

Orkar inte skriva så mega långt ikväll, John blund är snart på besök. Känns lite i kroppen att den här varit fokuserad på jobb sen förra torsdagen. Kanske lite mycket jobb men de fick jag räkna med med tanke på att jag bytte yrke. Trött om kvällarna för inte mig nått. Så länge jag inte märker av de under dagtid. 

Puss o hej

Inga kommentarer: