Leta i den här bloggen

fredag, januari 31

Otroligt roligt

JA detta äventyr jag startar på måndag känns så otroligt roligt och spännande och så jäkla bra.
Ni kanske funderar på vad det kan va?
Jo det är som så att jag byter yrke på måndag. Så från och med måndag är jag Barnskötare istället för omsorgsbiträde. Så himla roligt. De kommer bli skillnad men det tar jag. Just nu känns det så himla bra. Har varit där två gånger denna vecka och allt känns så jäkla bra. Det är nytt men ändå känns det som att jag varit där länge, så underbar känsla.

Att denna resa skulle börja så fort det trodde jag verkligen inte, trodde att jag skulle börja den till sommaren.. Detta har verkligen gått så fort. Efter dagen igår känns det så verkligt. 

Nja nu vet jag inte mycket mer jag ska skriva. 

Inga kommentarer: