Leta i den här bloggen

fredag, januari 17

Länge sen...

Ojojojo nu va det länge sen jag skrev nått, det är lite medvetet, men jag kommer igen och det vet ni som läser min blogg, om det nu finns några som läser ?!

Oj vad har hänt hos mig den senaste tiden?
Nja inte så mycket, mer än att jag går i väntans tider...Å nej jag är inte gravid, jag väntar besked på ett jobb som jag sökt som jag verkligen verkligen vill ha. Skulle va så skoj att få det, skulle passa så bra i livet och vardagen just nu. Så bara att vänta o se vad som sägs. Men väntan har varit FÖR lång. Detta jobb sökte jag den 4 december, den 16 december va jag på intervju. Visste att de skulle dra ut på tiden, med tanke på att de inte kunde ha alla intervjuer innan julen. Men nu har det gått 1 månad sen jag va där. så tycker verkligen det är dags för ett svar. Jag har pratat med min chef som jag har idag om hur hon ställer sig till att ge mig tjänsteledigt, det är helt okej fram till sommaren, men inte längre. Ger hon mig tjänsteledigt så har jag ändå 3 månader uppsägningstid, så paniken känns i kroppen om man säger så, för måste typ bestämma mig så fort jag testar... Men vi får väl se vad de säger. Och från när min chef kan ge mig ledigt också. Allt måste ju klaffa bra. Jaja nog om det även om jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det.

Julen har varit sen sist, den jobbade jag typ bort kändes det som. Har varit ganska mycket på jobbet den senaste tiden...

Nja så mycket mer har jag inte att skriva om just nu... återkommer...

Inga kommentarer: