Leta i den här bloggen

fredag, oktober 11

Livet

Livet rullar på sin gilla gång å verkligen fort måste jag säga. Snart en månad sen jag skrev nått babbel här. Så nu är det på tiden.

Så vad har hänt på en månad, jo jag har varit på semester så underbart härligt. Längst tillbaka till värmen. Varit med om att ett flygbolag gått i konkurs, drabbade givetvis oss på hemvägen. Livet rullar på även om man har semester.

Min äldsta dotter har blivit ett år äldre . Svårt att fatta att hon redan är 12 år. Ja ni läste rätt, 12. Alltså fatta då har jag haft en o samma blogg i 12 år.  Visst att de går varit uppehåll lite då o då må  den här ändå hängt kvar. Jag skaffade denna nät jag va gravid och väntade henne. Så mer än 12 år har jag haft bloggen...  inte illa faktiskt.

Sen under denna månad har konstigt nog jag oxå fyllt år. Men eesh inget märkvärdigt. 27+ igen. Blir nog inte äldre. Lagom ålder.. haha...

Annars vad har de hänt mer denna månad? Nja inget förutom de vanliga med jobb, skola å dagis.

Så ja här blev det lite babbel från mig denna fredag kväll/natt. 

Inga kommentarer: