Leta i den här bloggen

onsdag, november 19

Spännande

Ja! Imorn händer det jag trodde inte skulle hända på länge. Nått är det tydligen som får mig intressant, ska bli väldigt spännande å se vad de säger imorn. Jag hoppas givetvis på ett glatt besked, perfekt förtidig julklapp. De skulle vara helt perfekt, då kan jag verkligen planera min vardag framöver. Och vem vill inte kunna göra det egentligen?!? 

Vet att det finns en del där ute som hoppas på likadant som mig, positivt besked.

Åååå jobbigt jag vet vad jag ska ha för tröja på mig men inte vilka byxor det blir de vet jag inte. Hemmasydd tröja blir det iaf. Tur-tröja hoppas jag deg kommer vara.

Nu ska denna hjärna stängas av och sova så hoppas vi som sagt på positivt besked imorn eller iaf att det går bra och känns bra.

Inga kommentarer: