Leta i den här bloggen

söndag, november 14

Söndag

Japp idag är det söndag igen då... Fy vad fort det går... Så vad har man gjort denna helg då??? Nja inte så mkt tagit det lugnt... I fredags så va det ju Idol som va på schemat, kan ni tänka er att jag va vaken hela tiden... och såg även vem det va som åkte ut... Så nu är det en mindre i den tävlingen men tyckte faktiskt Elin kunde fått vara kvar... Men det tyckte visst inte svenska folket.... Jay va ju helt underbar i fredag, helt kanon, han ska verkligen hålla på med rock låtar... Så underbart att se honom sjunga.... Han är toppen... Undra hur lågt han kommer gå.. Vad tror ni???

Igår så gjorde vi inte heller så jätte mkt.... Tog det bara lugn, Fredrik va här en sväng på kvällen... Jag va trött o somnade på soffan så jag vet inte alls när han gick härifrån... hihihi...
Idag va det upp relativt tidigt redan klockan 8... Men prinsessan vaknade mkt tidigare... Nu sitter vi o kollar på disney dags bumbibjörnarna skoj skoj.... Kollade mkt på det när jag va lite så nu går det igen på tv helt otroligt faktiskt att gamla barnprogram kommer tillbaka......... Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer....Puss o Kram

Inga kommentarer: