Leta i den här bloggen

måndag, november 8

Hoppsan

Nu va det ett tag sen jag skrev... kommer inte ihåg allt men kan ju skriva lite om helgens bravader.. hahaha... Fredag va relativt lugn... Niklas o jag fick lite besök som bestämde sig för att stanna ett litet tag o snacka lite skit med oss... Sen när dom gav sig iväg så va det bara slänga ihop all tvätt o gå ner till tvättstugan. Även fixa ordning saker till ronja som va hos pappa.. Så dom hämtade det sen efter jag varit i tvättstugan.. Sen så kollade jag lite på idol innan det va dags att gå ner igen till tvättstugan.. men då va jag så jävla trött så orkade inte gå ner till tvättstugan en gång till efter den så tog upp all tvätt o hängde upp det hemma.. Sen så slängde jag mig i sängen o tänkte att jag skulle se vem som åkte ut från idol men hann inte göra det innan jag somnade.. Hahaha... men vet ju iaf vem det va som åkte ut o tycker det är helt rätt... men fy vad svårt det kommer bli o välja vilka som kommer stå o tävla mot varandra i globen sen när det är dags för det...

Lördagen: Blev en liten sovmorgon, vaknade vid halv tio så knallade upp.. Satt vid datorn ett litet tag innan min mobil ringde. Som inte brukar ringa så ofta så blev nästan paff hahaha... Så va det underbara Erica som ville att jag skulle med till modellfotograferna med henne.. man jag sa att jag inte viste för jag själv hade avbokat min tid.. men efter lite övertalning så blev det modellfotograferna tillsammans med henne o en tjej till.. O snacka om att vi hade skoj.. Vi kom skitbra överrens med fotograferna.. Blev inget bilderköp för min del för jag tyckte inte om dom blev så toppenbra medans dom andra två tyckte mina bilder belv kanoners... Hahaha... men så är det ibland att man inte alls tycker om bilder på sig själv...Sen efter det så hämtade vi hennes gubbe i garaget o åkte hem till min o drog med oss niklas på fest hem till erica o per... Snacka om att man hade kul.... Men blev lite för mkt dricka för min del.. men får skylla mig själv att jag mådde pissoff för jag kan ju säga att det inte är en sådan bra kompination att inte äta nått på en hel dag o sen börja dricka massa sprit... Kan ju säga att kvällen slutade för min del hemma på ericas soffa...

Söndag: Vaknade innan åtta på morgonen när både per o erica oxå va vakna.... Vi började röra på oss o vakna till liv vid nio typ.. Sen efter lite snacka så började per laga mat... Gott gott... Sen så blev jag in körd till stan runt tolv hugget.. Väl hemma la jag mig på soffan o mådde inte alls så bra.. Visst kände inte av spriten eller nått sånt men va fruktansvärt trött så somnade o sov flera timamr till... Sen så blev det en liten dusch så man piggnade till lite men sen så blev jag skitslut efter ett tag igen så gick o la mig straxt runt 22.00 tiden.. Skönt...

Så man kan ju säga att denna helg har varit lugn eller ja lugn o lugn kanske man inte kan säga med toppen skön iaf.... HAHAHA.....

1 kommentar:

linda viberg sa...

Tack vännen! Va snällt av dig :)

Om inte bebis kommer innan onsdag nästa vecka ska vi ner till bm, o då ska vi boka igångsättning den 21/11 :) SÅ nångång kommer ju bebis ut även om vi får hjälpa till på traven. MEN vi hoppas självklart att h*n kommer ut tidigare, då jag har svinont nu.. bm igår sa att "nu är det verkligen inte långt kvar" MEN de sa de ju för 2v sen också.. :S KRAM