Leta i den här bloggen

måndag, november 22

Skönt

Måndag idag då, kan ni tänka er att jag tycker det är skönt att det är måndag?!?! Det gör jag faktiskt, en ny dag innebär en helt ny vecka med nya möjligheter... Så underbart....

Kan även glädja er med att min annons på blocket nu är bort.... för kameran är nu längre inte min.... Känns skönt med ändå väldigt tråkigt... Men det fixar snart till sig ändå...

Min prinsessa kom hem igår.. så skönt att ha henne hemma igen, även fast hon bara är borta över en helg så känns det jättelångt för mig.... Nu har jag även beställt hem hennes dagiskort som kommer inom 1 vecka... Åååå så fina dom är... längtar verkligen tills dom kommer hem...

Min prinsessa så givetvis det jag hade köpt på netto i fredag... som hon inte skulle se.. Så hon fick välja om det skulle bli en julklapp eller om hon ville ha den innan... O kan ni gissa vad hon sa? Jo hon ville ha den innan.. Så det blev att handtvätta det och sen hänga upp det på tork... men hjälp av ronja så försvann allt sköljmedel... Jätteskoj.... men men det är sånt man får räkna med när hon ska hjälpa till o handtvätta sina saker.. hahahaha...

Idag blir det regnkappan på sig till jobbet, fy vilket väder vi har alltså.... Kan det inte bara sluta regna snart? Man blir så himla blöt det är inget roligt alls... Fy fy...

Neee nu ska jag inte skriva mer.. Ha det gött tills jag skriver igen! Puss o Kram

Inga kommentarer: