Leta i den här bloggen

söndag, november 21

Lite babbel...

Tjenixen... nu kommer det lite babbel från mitt hjärta... haha... Så vart ska jag börja?? Ingen aning.. men babblar lite bara... Har nog inte hänt så mkt sen jag skrev sist... Jobbat o sovit typ.... Det är det som händer i mitt liv just nu... Händer inte så mkt mer.... Eller jo lite fika här o där tillkommer alltid.. hihihi...

Sitter just nu o dricker morgonkaffet, gott gott... Igår drack jag inget kaffe alls... fy vad ont i huvudet jag hade hela eftermiddagen/kvällen... men idag hoppas jag på att jag slipper det... Får dricka lite mer kaffe idag..

Prinsessan är hos sin pappa i helgen, men idag kommer hon hem tillbaka till mig.... Helt underbart... Saknar henne massa när hon inte är hemma.... Skönt att hon inte är borta så länge...

I fredags när jag va på netto hittade jag vad jag tror är första julklappen till min underbara prinsessa.... har inte bestämt mig ännu... men tror det blir en julklapp... Måste lägga undan den innan hon kommer hem.... Hon kommer bli jätteglad det vet jag redan...

På tal om annat så har jag nu sänkt min kamera som jag har ute på blocket, pga jag sålde blixten till den igår... så himla skönt... Men folk är ju verkligen helt störda i huvudet... ser dom inte det priset som står??? När jag loggade in på min mail förut så hade jag fått en som skulle ge mig 1000 kronor mindre än det jag vill ha för den.... Hur tänker folk?

Vad mer ska jag skriva om?
Denna vecka är en kort vecka jobb måndag-torsdag sen ledig på fredag då åker vi troligtvis iväg över helgen, skönt att komma bort ett litet tag....

Måste även skriva lite babbel om IDOL.... Så himla skönt att Andreas åkte ut i fredags.... Nu är det bara Olle som ska ut med sen blir det svårt när det gäller tjejerna... Men själv tycker jag att Jay ska vinna hela idol, han är ju bara för underbar..... Vilken härlig sångröst alltså... Skit sak samma vilken person han har varit innan men nu tar han ju tag i allt o har lovat svenska folket att han inte ska göra några misstag igen... Hoppas verkligen att han inte gör det, för om han gör det så får han lämna idol o det vill jag verkligen inte... Han ska vinna om jag får bestämma...

Nog för denna stund... Njut av livet som du lever, de kommer inte spolas tillbaka!!!

Inga kommentarer: