Leta i den här bloggen

lördag, juli 24

Semester

Semester är skönt kan jag lova. Vi tillbringad niklas första semester dag till att sitta på buss/tåg i 6 timmar med ronja igår. Trodde inte det skulle gå så bra men det gick kananoners.. Hon sov i två timmar, och då passade även jag på att vila lite.. Man har ju inte den direkta vanan att gå upp vid halv sju på morgonen längre.. Så underbart skönt det är att vara på semester kan jag ju säga. Tillbringa några veckor tillsammans med ronja, gubben och sen hans familj och vänner. Alla är så underbart snälla här så det finns inte.. toppenskönt att vara här. Ronja älskar det med. Igår när vi kom så slet hon av sig alla kläder med en gång o hoppade ner i poolen på trädgården och badade i stort sätt hela dagen.. eller iaf från det vi kom till senare på kvällen..

Idag är man oxå uppe med tuppen känns det som. Tuppen ronja sa för tio minuter sen att hon skulle gå in till huset o kolla om det va någon vaken. Så söt hon är. Så hon knallade in helt själv.. Så här ligger man vaken och skriver lite själv.. Niklas ligger i sängen och sover, eller försöker sova iaf. Skönt att ha ett litet eget krypin själv.

Även fast alla mina läsare redan vet om det så måste jag skriva det ändå. Jag älskar min underbara niklas och min underbara trollunge ronja. Dom två är den bästa familjen man kan ha. Jag är så super duper glad att jag träffade dig niklas. det alltid vara du och jag.

nehepp nu ska jag kolla runt lite överallt innan man går in i huset själv eller om man ska sova lite till kanske, för nöd på ronja lär det inte gå. isf kommer hon in till mig igen.. hahaha.. Ska upp o kissa sen så får vi se vad som händer. uppdaterar någon annan dag eller senare under dagen.

Inga kommentarer: