Leta i den här bloggen

onsdag, juli 21

Seg

Ja det kan man säga att jag verkligen är att uppdatera denna blogg, känns som det ligger lite på is faktiskt.. Lever livet och har väl inte tid att sitta vid datorn o skriva en massa .. där är väl den största förklaringen till varför jag inte skriver så ofta.. men jag skriver iaf lite då o då... det är det som är huvudsaken..

Just nu sitter jag bara o väntar på att denna vecka ska gå lite fortare så gubben, jag o ronja kan åka på semester i två veckor. Ska bli så underbart skönt.. Längtar verkligen... Ska bli så skönt att komma från stan innan verkligheten sätter igång igen.

Nehepp nu börjar gubbens poker så dags att avsluta här.. men skriver säkert någon gång innan vi åker på semester.. Ha det gött alla där ute som läser min blogg.

Inga kommentarer: