Leta i den här bloggen

måndag, maj 24

Ja Lever

Jodå jag lever ännu och kommer göra länge till.. men har varit lite uppdagen och kommer vara det ett tag till men kommer försöka slänga in ett inlägg eller två någon gång då o då... tar dagarna som dom kommer nu. Har massa att tänka på, önskar jag kunde trolla i detta läge alltså, så undrbart skönt det skulle vara.. men dessvärre så kan jag ju inte det.. Jobbigt, men allt som händer just nu med allting kommer gå kanonbra så detta kommer jag klara av. Inga problem för mig inte. Har jag klarat saker tidigare så lär jag göra det nu med. Jag är stark o tror på mig själv och då funkar det, men kanske inte som jag vill men det kommer funka iaf.
Snart dags att sätte fart på fläsket och göra lite saker, fylla på sovrummet med massa kartonger.. Hejs svejs, kanske kommer ett inlägg lite senare det beror lite på hur länge jag kommer hålla på med packningen idag och sen om jag deckar i soffan eller ej.
Men puss o hej så länge!

1 kommentar:

J e n [fotografi] sa...

Klart jag kan det :) Du får höra av dig när du har tid, jag är alltid redo med kameran hehe. Lycka till med flytten nu!