Leta i den här bloggen

torsdag, maj 27

Älskad o Hatad.

Många tankar snurrar just nu runt i huvudet på mig.. fy vad jobbigt det ska vara.. Allt bara snurrar runt.. hoppas det lugnar ner sig snart.. Känner en grym panik över min flytt som jag inte vet när den tänker äga rum... Grymt jobbigt... Känns som att jag kommer få panikflytta på tisdag när det är den 1 juni... längtar verkligen eller inte... Eller jo jag längtar till min nya lägenhet men inte till en panikflytt som ska äga rum på några timmar..... FY!!!

Ni som känner mig märker redan nu att det är nått som inte stämmer med mig, eller hur??
Jag tror/vet att jag har för mkt att tänka. Men livet rullar på iaf...

Mitt liv det rullar som sagt på sakta framåt ändå även fast jag har för mkt att tänka på... Den senaste veckan har varit helt underbar, har haft någon som jag kan snacka med om allt omkring mig nästintill tjugofyra timmar om dygnet. Att känna närhet och omtanke är det bästa som finns. Livet är helt perfekt men bara lite jobbigt ibland men det får man stå ut med. Sånt är livet! Vem har sagt att livet ska vara perfekt och smärtfritt? Inte jag iaf.

Fy vad jag babblar, om man ska göra nått vettigt kanske? Neee orkar inte...
Nu blir det iaf att säga hejdå för denna gång.
Puss o Hej leverpastej!

Inga kommentarer: