Leta i den här bloggen

lördag, april 17

Lördag

Måste ju uppdatera lite här innan lördagen e slut, hihihi.. Vad har man gjort idag? nja inte så jätte mkt faktiskt, varit ute på promenad sen har jag inte gjort så mkt mer, slappat typ hela dagen, underbart skönt... Händer inte så mkt mer heller.. Är ju snart dags för att nana kudden, om jag inte fastnar här o sitter fast i några timmar.. Hihihihi.. Det vet man ju aldrig.. Inte så lätt att förespå heller. Antingen sitter man fast här eller så sätter man sig fast vid tvn, hihihi... Jag tror jag kommer sitta fast här ett litet tag till sen kommer jag nog förflytta mig till soffan o sitta fast där ett tag tror jag...man får väl se vad som händer... hihihi....

Imorn kommer Malin o Amanda hit och lagar mat tillsammans med mig o Ronja, ska bli kul.. Visst att barnen kanske inte hjälper till så mkt med maten men ändå... Kul ska det bli...Annars är det inget mer planerat denna helg..

Svar till malin på en kommentar: Jag kommer Aldrig glömma att jag är en bra vän, du får heller inte göra det.. Det känns toppen att vara på topp eller vad man ska säga... Du kommer se imorn, hihhi...

Inga kommentarer: