Leta i den här bloggen

söndag, april 18

Kanske,,,,

Kanske e dags för en ny blogg här snart... Har ändrat lite uppgifter om mig själv så kanske inte kan ha kvar denna blogg.. Vi får se om det går o fixa till eller inte.. Om det inte gör det så blir det ett byte... Tråkigt är ju då att jag har två bloggar på denna e-postadress... men men det får man väl stå ut med att en av dom försvinner...Skriver ju aldrig där ändå, så det funkar nog att leva med en ny och sen min fantasiblogg för den kommer fortfarande hänga kvar på samma adress för den har jag till en annan epostadress.. Om det blir en ny blogg så kommer jag meddela det här så fort som möjligt... Kommer kanske redan ikväll det beror på lite vad som händer här hemma eller inte händer.. Men som sagt jag hojtar till!!!!

Inga kommentarer: