Leta i den här bloggen

tisdag, april 27

Dags,..

Dags för en liten uppdatering här kanske? Händer inte så mkt det är därför jag inte jag skriver så mkt heller.. hihihi.... Eller skoja visst händer det saker men saker som jag inte vill skriva om här iaf. hihihi... Finns ju facebook om man vill följa det mesta jag gör...

Vill skriva så mkt men håller mig i skinnet o inte skriver allt, blir bäst så.. hihhi.. Finns nyfikna personer det vet jag.. Men om jag säger så att det jag skriver om här kan misstolkas massa och så kan det bli en massa snack, och det orkar jag inte med... Så därför jag inte skriver om allt.. Dom som vet om det mesta om mig vet det och det stannar där..

Finns folk som man inte kan lita på och sen snacka en massa skit så därför så säger jag grejer till personer som jag kan lita på och hoppas på att det stannar där med... Finns inget värre än folk som ljuger... Jag älskar mina vänner som är äkta vänner. Ni vet vilka ni är!!! Så behöver inte säga någe namn...

Nehepp nu kan jag inte skriva så mkt mer.. Måste sätta fart...

Inga kommentarer: