Leta i den här bloggen

torsdag, april 29

Sommar....

Ja nu sitter jag här i min mörka lägenhet och längtar efter sommaren.. Sitter o lyssnar på massa sommarmusik så kan det bli mer än längtan då??? Förut vid 19,30 kollade jag på termometern och den visade 18.2 utanför köket, gött.. Hoppas den värmen håller i sig tills imorn så det kan vara skönt att gå på stan och kolla på brasan och fyrverkerina... Så vad gör jag annars? nja inte så mkt, sitter här mätt o belåten så ska väl snart lägga mig o sova tror jag.... Vänta på att morgondagen ska komma bara hihihihi.... Gött med Fredag imorn..
Har nog ALDRIG suttit fel med en fredag i kalendern, eller?

Så vad händer i helgen då???
Nja inte så jätte mkt, min prinsessa ska tillbringa lördag- söndag hos sin pappa... Så jag ska väl sätta lite fart här hemma med att packa lite hoppas jag... Ska iaf gå igenom min garderob och sen kolla vad som finns överallt.. Fy vad tråkigt, men det behövs en rensning när det är flytt på G... Sen blir det bara att ta det lungt som det ser ut som idag iaf, men det kan ju ändras det vet man ju aldrig... Slappo helg blir det iaf...

Nehepp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
Så puss o Hej på er!!!

Inga kommentarer: