Leta i den här bloggen

måndag, mars 15

helgen


Ja helgen som har varit har varit lugn... I fredags så fikade jag och ronja med Bästa Elin, Så himla go tjej det där alltså... Nästa gång du kommer hem elin får du ha med dig Elias så barnen kan leka och då lovar jag dig att jag bjuder på kladdkaka om allt är under kontroll vill säga... hihihi...

I lördags tog ronja sin premiärsväng på sin lilla cykel(trehjuling), så skoj skoj... verkligen vårkänslor. Så såg vi även herrdaggmask... VÅR!!! Men det har jag ju redan berättat om väl?

Igår så cyklade ronja lite till... (det är det ända hon gör nu när vi är ute) Igår så va vi även uppe hos grannen tina en sväng och drack lite kaffe.. Alltid skoj att vara där, och igår fick jag ju även träffa den som hon har snackat om i flera månader... Skoj skoj...

Nu blir det frukost, kan inte skriva mera nu!!!
Bye bye, ppdaterar nog på jobbet

1 kommentar:

Jennica sa...

You've got mail, too ;)