Leta i den här bloggen

lördag, mars 13

Vår

Så skönt det är ute idag.. Har varit ute en sväng med ronja. Hon har cyklat en sväng... Så nu är det vår... Hihihi... Så himla skönt... Sen när vi kom tillbaka från ronjas lilla cykeltr så gick vi till baksidan och plockade ordning lite.. o då såg vi att Herr daggmask va på besök, Jippi det är ju vår nu.. Så härligt...

Nu ska jag sätta lite fart o blocka ordning här hemma.. Ska ha en visning på lägenheten idag, skulle igentligen va imorn men hon ringde här förut o frågade om hon kunde komma idag istället.. Ja varför inte, hihihi.. Så då har man ju det klart o slipper tänka på det imorn.. Så ska bli spännande o se vad hon har o säga utan någon vaktmästare.. är ju lättare o snacka med folk då ju, konstigt nog..

Det märkte jag väldigt mkt igår när jag kollade på den lägenheten jag ska ha sen när det är dags för mig o flytta.. Han sa ju lite saker innan vaktis kom, men kunde ju även snacka när vaktis va där med.. Så himla skönt.. men ack vad mkt jag vill att dom ska göra innan jag flyttar in... Håller tmmarna för det nu.. Men ska iaf få nytt golv i hallen, vardagsrummet o sovrummet.. Sen så får vi se om det blir nya tapeter i vardagsrum o sovrum och även om dom fixar ordning hallen eller ej.. men ska snacka med bostadsbolaget om det....

Nu hinner jag inte skriva mera... Nu sover äntligen ronja en stund.. Skönt... Framför tvn.. så nu vet jag vart jag har henne ett tag, hahaha....

Uppdaterar mera sen!!
Bye bye

Inga kommentarer: