Leta i den här bloggen

torsdag, januari 23

Uppdatering

Nu kommer det en liten snabb uppdatering....

Jag va ju på intervjun imorse, men kändes sissodär. … De visste inte vilken procent den skulle bli på, hon sa att det kan bli så att det hamnar på 65%. Å min första tanke va att NEJ, jag går inte ner till 65 när jag har 75 idag, hellre upp än ner. Så detta jobb är nog inget för mig även att jag vill ifrån mitt jobb jag har idag, men då kan jag bita ihop en stund till och se om det kommer nått annat.

Ja jag måste skriva av mig lite, detta är en del av mitt "nya" liv. Allt med vikten, träningen, planering. Man kan inte ha allt i huvudet, det måste ut ibland, sen delar jag inte med mig om allt det göra jag verkligen inte utan sållar lite av vad jag ska skriva eller säga till folk. Så får man göra i dagen samhälle.

Nu måste jag uppdatera den andra bloggen lite, så vill ni läsa om min träning jag sysslar med så halka in på den adressen som står här till höger

Inga kommentarer: