Leta i den här bloggen

onsdag, januari 22

Spännade

Ännu ett samtal närmare min dröm, så spännande detta är alltså, kan knappt tro det själv. Är detta verkligen sant? 

Igår fick jag samtalet att jag inte fick den tjänsten jag sökte inom barnomsorgen, i måndags slängde jag iväg en annan ansökan till ett annat ställe inom de området. Idag får jag samtalet att jag ska komma på intervju imorn, så himla skoj måste jag verkligen säga.
Hoppas den magkänslan jag hade på det förra håller i sig även denna gång.
Kanske är det min tur nu? Vad tror ni? Spännande är det iaf. 

Andra intervjun på kort tid, så härligt, snart släpper det. Kommer min dröm gå till uppfyllelse att jag har ett annat jobb inom sommaren? Håller tummarna att det verkligen kommer bli så. 

OM jag ska gå kvar där jag är idag kommer jag bli gråhårig i förtid... Ja så är det verkligen. Det har blivit lite för mycket, sen förstår jag inte varför att man som omsorgspersonal ska sitta vid datorn och hålla på med massa pappersarbete, vart är omsorgen i det? Det ända jag ser i det är att det är skrämmande att det ska vara så.... 

Nu är det matlagning som gäller .. 
Skriver kanske mer i senare annars så håller jag er uppdaterade en annan dag. 

Pusss o hej

Inga kommentarer: