Leta i den här bloggen

onsdag, augusti 7

Livet

Livet rullar på sin gilla gång...
Tiden går så fort fram så man hinner knappt med längre tycker jag.
Barnen växer, tiden bara rullar fram...

Nu är det snart bara en vecka kvar på detta sommarlov, vi mjukstartar lite nu med fritids/dagis denna vecka tre dagar, korta tider... men sen kör vi en vecka semester till nästa vecka innan skolan kör igång igen på allvar. Nu har man bara en liten tös som inte har skolplikt, de andra två har skolplikt. Kan knappt fatta detta men det är sant.

Jag har ju jobbat några veckor, hade tidig semester..
Inom vården som jag jobbar så får man ju ha tidig eller sen semester. Denna gång va det min tur att ha tidig semester, vilket innebar 26, 27 o 28, Sambon min har haft från 28, 29, 30 o 31. Så våra barn har haft hela sommarlovet ledig.... Denna vecka är den ända veckan dem behöver vara på fritids/dagis. Men som sagt nästa vecka kör vi lite semester igen.. Så ja mjukstart kan man verkligen säga att vigör.

Vi har inget speciellt planerat.. så himla skönt... Bara ta dagarna som dom kommer, hitta på massa bus o lek med mina tjejer.....

Ne nu orkar jag inte skriva mera.

Inga kommentarer: