Leta i den här bloggen

onsdag, april 29

Lite glädje

Jobbade igår eftermiddag/kväll... Gick toppen, va skönt att vara tillbaka till avdelningen igen. Fick glädjande besked utav områdeschefen oxå, vikariat på 3 veckor. Så från och med fredag och fram till den 17 maj går jag på ett vikariat. Just på denna avdelningen oxå, känns toppen då jag kommer tillbringa sommaren på den avdelningen.

GLÄDJE !!!!!!!

--------------------

Men fy vilket rent ut sagt skit väder det är idag, ena stunden skiner solen andra regnar det. Blåser gör det svinkallt oxå, verkligen inget skönt alls. Haglat har det oxå gjort.... fy bubblan jag som hade tänkt att jag skulle vara ute och gå rätt så mkt idag men så blev/blir det inte kan jag tala om. Fy!!!! Fryser inne då är de inte lockande att gå ut. Måste snart ut ändå för att hämta i skolan. Men burr burr burr......Kommer nog ha iaf en som gnäller på att hon fryser, men får de ta en varm dusch kanske de inte gör det sen.

-----------------------------

Nehepp kanske färdig babblat för denna stund kanske?

Inga kommentarer: