Leta i den här bloggen

tisdag, mars 10

Fy

Denna förkylning vill verkligen inte ge sig.. Nu är jag inne på min tredje/fjärde vecka, känns verkligen jätte drygt. Knäppa med fingrarna när februari månad va slut va ju ingen idee, blev typ värre när vi gick över till mars månad. Men man får leva med detta ett tag, dessvärre är det träningen som tar stryk.. inte tränat nått sen sportlovet... Måste verkligen komma igång snart igen.

 ----

Igår och idag är det studiedag från skolan, så har båda mina underbara tjejer hemma. Igår så va det jättefint väder ute så då va vi vid kvilleken och lekte lite.. Va hemma i trädgården och sköt såpbubblor... Ja massa utelek helt enkelt blev det igår. Idag än så länge har vi inte gjort så mycket, ätit frukost har vi gjort. Barnen sitter och kollar på Nicke Nyfiken. Ronja väntar på att en kompis till henne ska komma, de ska åka iväg ner till Kalmar och leka på leos idag. Så idag blir det Linnea dag. Hon och jag ska ta svängar med kompisen hund några gånger under dagen. Annars har jag inte planerat så mycket under dagen.

---

JA, babbel babbel finns inget vettigt att skriva om...
Återkommer!!

Inga kommentarer: