Leta i den här bloggen

onsdag, mars 13

Sämre än sämst

Ja det kan man nog säga att jag är på att uppdatera bloggen just nu faktiskt.
Känns som att jag inte har nått att skriva om när jag i själva verket kan ha hur mkt som helst att skriva om... En liten konstig mening men dom som fattar den förstår den.

Så vad händer hos mig då?
Nja inte så mkt om jag ska vara ärlig. Börjar nu som först få lite bekanta, på tal om det så är jag spontanbjuden på eftermiddagsfika hos en bekant idag. skoj skoj.

Igår gjorde jag klart inbjudningarna till Linneas dop, känns skönt att ha det gjort, nu ska dom bara skickas iväg med, hihihihi...

Fy vad jag saknar min stora prinsessa när hon inte är här. Men snart är det söndag igen och dags att åka till viken och hämta hem henne. Dom söndagarna gillar jag mest med ojämna veckor.. Hämtnings-söndag :-)

Nehepp vet vad jag ska babbla om mer just för tillfället.
Dags att gå ut och hämta lite ved o få upp värmen i huset.

Inga kommentarer: