Leta i den här bloggen

onsdag, januari 16

Äkta vänner

Ja det är verkligen nått jag har få av... Sitter och funderar på det lite nu faktiskt. Här har man flyttat 7 mil drygt ifrån sin hemstad och trodde iaf att man skulle ha kontakt med några kompisar men icke sa Nicke.... Är som dött överallt. Innan jag flyttade så va det kompisar till mig sol sa att vi skulle hålla kontakten, men det försvann lika fort...Hur konstigt det än låter så är det sant.

Det finns bara en vän som alltid hänger med mig vart jag en går vart jag en flyttar, denna vän är jag verkligen glad över att jag träffade för flera år sen när vi gick arbetslösa båda två. Även fast hon flyttade ett ex antal mil ifrån mig så höll vi ändå kontakten, visst vi sågs inte så mkt då. Men vi pratade iaf med varandra. Sen när jag flyttade från hemstaden så flyttade hon tillbaka, visst vi kom ifrån varandra ännu en gång men nu är det iaf närmare varandra och det är jag glad över. Ses när vi kan och snackar massa skit, vi har kontakt varje dag och uppdaterar varandra om vad som händer och sker. Du vet vem du är så jag tänker inte slänga ut ditt namn, jag älskar dig och är jävligt glad att vi inte tröttnat på varandra. Hoppas att vi alltid kommer finnas för varandra i vått och torrt.

Inga kommentarer: